poniedziałek, 4 stycznia 2010

Trochę w stylu LE .








1 . bluzkaa - a więc zazwyczaj w LE sa czarne i błyszczące bluzki więc mamy . ; D
2 . kurtka - wszystko ładnie podkreśla .
3 . rękawiczki - ładne i czarne , a przecież czerń jest piękna . < 3
4 . spodnie - koniecznie czarne , lepiej żeby to nie były jakieś szorty .
5 . bransoletka - coś ozdobnego i mocnego .
6 . buty - jeżeli właśnie nie mamyjakiś z LE użyjmy właśnie tych z DKNY , te buty są z wyprzedaży , napewno znajdziesz je jeszcze tanio w starbazaarze .
7 . Jeżeli chodzi o włosy najlepiej długie , nie radze czarnych bo wszystko się okropnie zleje , lekki blond , orzechowe lub rudee .(( ;
thxx , to wszystko ; *

sorry że tak długo musieliście czekać .

sorry was że tak długo nie pisałam , ale mam nadzieję że trochę dodam nowych notek itd . ; *